Творчому учителюП`ятниця, 27.12.2024, 20:34

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Конспект 6 клас [27]
Презентації 6 клас [36]
Контрольні 6 клас [4]
Flash 6 клас [5]
КТП 6 клас [1]
Календарно-тематичне планування
Відео 6 клас [14]
Навчальні відеофрагменти
Електронні тести-6 [14]
Тест. Клітина. Вегетативні органи [7]
Тести. 6 клас. Квітка, плід, насінина [4]
Тести. 6 клас. Гриби [3]
Тести. 6 клас. Одноклітинні. Прокаріоти [3]
Тести. 6 клас. Різноманітність рослин. Водорості. Спорові. Насінні [7]

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Жахливо
5. Погано
Всього відповідей: 199

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Ботаніка » Конспект 6 клас

6 клас. Урок 29 Корінь: основні функції
[ · Викачати (134 кб) ] 27.10.2015, 21:04

Біологія 6 клас                                Урок № 29                                   Дата_______

Тема:  Корінь: основні функції (поглинання води та укріплення в ґрунті)

Мета:

ознайомити учнів з основними функціями кореня та особливостями його будови, значенням кореня для життєдіяльності рослин, ознайомитись з різноманітністю кореневих систем та видозмінами кореня; навички спостереження, вміння робити висновки та використовувати раніше вивчений матеріал,  логічне мислення,  формувати вміння працювати з підручниками, таблицями, малюнками, розвивати вміння працювати в учбових парах і групах; розуміння взаємопов’язаності всіх процесів, що відбуваються на планеті із життєдіяльністю живих організмів 

Завдання:

  • ознайомити учнів з  будовою кореня
  • ознайомити учнів з функції кореня;
  • ознайомити з різноманітністю кореневих систем;
  • ознайомити з  видозмінами кореня.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання та матеріали:  плакати або слайди презентації із зображенням видозмін кореня та їхніх основних функцій, зображення культурних рослин, видозміни кореня яких використовують у сільському господарстві.

Базові поняття та терміни: корінь, видозміни кореня, коренеплід, кореневі бульби, повітряні корені, дихальні корені, опорні корені, корені-присоски.

План-схема уроку

№ п/п

Діяльність

Час

Діяльність учителя

Діяльність

учнів

І.

Організація роботи

1

Привітання

Налаштування  на урок

ІІ.

 

 

1.

Перевірка домашнього завдання

Усне опитування

5

1.Перевіряє

2. Корегує

3.Виправляє помилки

4. Оцінює

Виконують завдання вчителя

ІІІ.

1.

Актуалізація

Фронтальне опитування

3

  1. Задає питання
  2.  Корегує відповіді

Відповідають на питання

ІV.

1.

Мотивація

Проблемне питання

3

Мотивує

Налаштовуються на засвоєння нової інформації

V.

Оголошення  теми уроку. Визначення завдань для учнів

1

Повідомляє тему і завдання та формулює завдання з учнями

Знайомляться з темою уроку

VІ.

 

 

1.

 

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

6.

Засвоєння нових знань

Блок 1

Розповідь вчителя про будову та функції кореня

 Фронтальне опитування

Складання схеми

Блок 2

Робота з підручником в групах (різноманітність кореневих систем та видозміни кореня)

Складання опорного конспекту

Біологічний диктант

20

  1. Розповідає
  2. Задає питання
  3. Організовує роботу
  4. Демонструє досліди
  1. Відповідають на питання
  2. Складають схему
  3. Працюють з підручником
  4. Складають опорний конспект

 

VІІ.

 

1.

Первинний контроль

Доповни речення

5

Задає питання

Відповідають на питання

VІІІ.

 

1.

Систематизація й узагальнення.

Заповнення порівняльних табличок

5

  1. Надає питання
  2. Корегує відповіді

Відповідають на питання

ІХ.

1.

 

2.

 

 

3.

Підсумок уроку

Оцінювання учнів

Повідомлення домашнього завдання

Інструкція щодо виконання домашнього завдання

2

  1. Надає домашнє завдання
  2. Оцінює

 

Хід уроку

Категорія: Конспект 6 клас | Додав: gal
Переглядів: 2635 | Завантажень: 518 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Нашому сайту

Інформація

Календар

Архів записів

Друзі сайту

Калькулятор


biovin © 2024