Американські вчені з університету Вісконсіна в Мадісоні встановили, що цікавість може виявитися дуже корисною якістю для людей.
В рамках експерименту добровольцям пропонували на вибір два види печива, яке відрізнялося зовні: з обсипкою і без неї.
Частина добровольців повинні були просто взяти вподобане печиво, а другій групі заздалегідь повідомлялося, що в печиві без обсипання можна знайти папірець з корисною інформацією. У другому випадку 71% людей вибирав печиво з інформацією. У першому ж вибиралося печиво, покрите шоколадом.
Таким чином, вчені прийшли до висновку, що цікавість змушує людей відмовлятися від якихось простих задоволень на користь чогось цікавого.
Вчені кажуть, що відкриття можна використовувати для того, щоб надавати людям мотивацію.
Джерело
|